Všetci unisimo hovorili, že technika nemusí vydržať skoky či viaceré ostré zatáčky. Ako sa neskôr ukázalo mali pravdu a medzi tých, ktorým spomínaná rýchlostná skúška pokazila celkový dobrý dojem bola posádka OMV Rally tímu Slovakia Igor Vlasatý a Anton Stropkovič. Siedma rýchlostná skúška počas Rally Škoda Bratislava zastavila ich dobrý vstup do nej. Po prvom dni im patrila v priebežnom poradí jedenásta priečka. „Aj keď ma začiatok súťaže nezastihol vo veľmi dobej pohode dokázali sme zajazdiť niekoľko solídnych časov. Nevyhli sme sa drobným chybičkám, v správnej voľbe pneumatík či v nastavení diferenciálu. To ide na môj vrub a čo sa týka pneumatík, tak sme riskovali, ale nevyšlo nám to. Stratili sme viac sekúnd na súperov, ktoré sa podpísali pod naše postavenie po prvom dni. Na druhé kolo sme stavili suché pneumatiky a predpokladali, že po podvečernom daždi bude trať osýchať skôr. Na trati bolo viac vyťahaného blata ako sme čakali. Mrzelo nás to, ale na druhej strane sme dokázali v tento deň zajazdiť niekoľko solídnych časov čo nás potešilo," hovorí Igor Vlasatý. Ak by dokázal zajazdiť vyrovnanejšie jeho umiestnenie mohlo byť lepšie, ale ako priznal, nevyhol sa malým chybičkám a hoci dokázal zajazdiť aj šiesty čas v absolútnom poradí, predsa len sa nedokázal vtesnať do prvej desiatky. Do druhého dňa nastupoval s cieľom zatiahnuť a pokúsiť sa naplniť cieľ, ktorý si dal pred začiatkom súťaže skončiť do ôsmeho miesta. „Pred nami bolo opäť šesť rýchlostných skúšok a veľmi sme sa tešili hlavne na Limbach a Pezinskú Babu. Bol som presvedčený, že nám budú lepšie vyhovovať ako tie predchádzajúce. Pred nami však bola Incheba, z ktorej som už pri obhliadke nemal dobrý pocit. Chceli sme v tento deň viac zatiahnuť, aby sme mohli skončiť do ôsmeho miesta absolútneho poradia, ako sme si predsavzali. To sme však netušili čo nás čaká na Inchebe, kde po jednom skoku sme dopadli s autom na zadné kolesá, pričom sa ozval poriadny hluk zo zadného diferenciálu. Nevydržal stály prevod a museli sme odstúpiť. Škoda, že táto rýchlostná skúška nebola zaradená v tomto kole ako posledná, lebo by sme iste riskovali dôjsť do servisu, kde by sme diferenciál vymenili. Žiaľ, pred nami boli ešte dve eresky a prejazd k tomu približne so stovkou kilometrov. Ak sme nechceli riskovať iné poškodenie auta, tak sme radšej odstúpili," smutne konštatoval I. Vlasatý. Druhé preteky sezóny zanechali v tíme sklamanie, lebo sľubne rozbehnutá súťaž sa skončila predčasne. „V motoristickom športe nikto nevie, čím môže posádku zaskočiť technika. Ak ide všetko bez problémov, je to super, ale niekedy zaúraduje technika a treba s tým počítať. Na Inchebe sa jazdilo s veľkým nasadením a trať bola zradná pre techniku, lebo tam bolo viacero skokov či ostrých zákrut. Okrem nás na túto rýchlostnú skúšku nespomína najlepšie ani Béreš jr., ktorý atakoval prvú priečku a vyradila ho zlomená poolos. Problémy po jej druhom prejazde mal aj víťazný Pech, ktorý potom pokračoval iba s jedným zaradeným rýchlostným stupňom," povedal I. Vlasatý. Samotná súťaž ho prekvapila svojou veľkoleposťou, ako aj tým, že organizátori dokázali pre propagáciu súťaže i samotnej automobilovej disciplíny rely uzavrieť hlavný ťah do Bratislavy. „Bol to zaujímavý ťah organizátorov, ale skôr ma zarazilo, že prišlo veľmi málo divákov. Len ťažko hľadať príčiny nezáujmu priaznivcov. Neviem posúdiť, či to bolo slabou informovanosťou verejnosti, alebo nezáujmom bratislavských fanúšikov športu k danej športovej disciplíne," dodal I. Vlasatý.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.