enkových aj áčkových kokpitoch súťažných automobilov. V tejto sezóne stavili na automobil WRC, ktorý im počas tretieho podujatia slovenského šampionátu pripravil viacero prekvapení. Ako priznal jazdec Igor Drotár preto mohli samotné auto lepšie spoznať. Po prvom súťažnom dni a šiestich krátkych rýchlostných skúškach sa usadili na treťom mieste, s ktorým sa však vôbec nechceli uspokojiť. V druhý deň sa snažili staviť všetko na jednu kartu, avšak nevyšlo im to. Aj keď sa v priebežnom poradí prepadli, predsa len dokázali zabojovať a poskočiť na celkové šieste miesto a druhé v triede A. S odstupom niekoľkých dní sme si sadli s I. Drotárom na kus reči a vrátili sme sa aj bratislavskej rely. "Musím priznať, že výsledok to neboj najlepší, ale dobre sme si zajazdili a podali optimálny športový výkon. Preto iba optimálny, lebo sme urobili niekoľko chýb. Asi boli škvrny na slnku, lebo ani raz som sa počas oboch dní nedokázal presne trafiť do obutia našej octavie. Všetci jazdili mokré, ale my suché a naopak. Aj to nás stále niekoľko sekúnd, ktoré nás neposúvali vo výsledkovej listine smerom hore, ale naopak nižšie. Aby sme toho nemali málo, tak pred nedeľňajšou etapou som omylom vypol aktívne diferenciály a jazdili sme iba so zadnom náhonom pokiaľ sme na to neprišli. Nechcem sa na to vyhovárať, nemám to vo zvyku. Urobili sme chyby, za ktoré sa aj zaplatili, preto náš výsledok nebol najlepší. Na druhej strane sme si dobre zajazdili a spoznali auto aj v tých najkrízovejších situáciach. Dvakrát som nedobrzdil a raz urobil polohodina, ak to môžem nazvať krízovkami, inak som mal auto stále pod kontrolou," vracia sa k bratislavskej rely I. Drotár. Vari najviac kritiky zožala v druhý deň rýchlostná skúška Incheba, ktorá sa stala konečnou stanicou pre viaceré posádky. "Domnievam sa, že túto ereske sme celkom dobre zvládli a boli sme stále v sekunde s Pechom i Bérešom ml. Škoda, že už na ďalších sme takto nedokázali zabojovať. Na stĺpy či obrubníky sa treba dobre koncentrovať, aby sa dali zvládnuť bez problémov. Ináč samotná ereska malo svoje čaro," prezradil I. Drotár. Samotné šieste miesto posádke veľmi nesedelo, lebo ich ambície boli oveľa vyššie. Žiaľ, aj majster tesár si môže vybrať slabší deň. "Pred odchodom na tieto preteky som si to predstavovali celkom inak. Naším cieľom bolo víťazstvo, ale drobné nedostatky pri voľbe pneumatík nás odsunuli na tretie miesto. Do druhého dňa sme išli s tým, že musíme zatiahnuť aby sme sa posunuli vyššie, na čelo poriadia. Aj preto sme skúsili malý vabank, ale nevyšlo to. Opäť malé zaváhania nás posúvali vo výsledkovej listine na nižšie priečka a zastavili sme na konečnom šiestom," konštatoval jazdec prešovskej posádky Slovakia Rally systém I. Drotár.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.