hodiniek značky Raymond Weil si vybrali držiteľku Oscara za tvár svojej reklamnej kampane na hodinky Shine, ktoré stoja 3 500 libier (približne 170 000 Sk). Boli však veľmi sklamaní, keď na Texaskom filmovom festivale zbadali na Theronovej zápästí hodinky konkurenčnej značky Dior.
Podľa internetovej stránky FilmStew.com mala dohoda medzi Theronovou a Weilom hodnotu 10 miliónov libier a teraz si výrobcovia hodiniek pýtajú svoje peniaze naspäť. Podľa súdnych spisov výrobcovia obvinili herečku z porušenia kontraktu a propagácie konkurenčných hodiniek. Právny zástupca značky Raymond Weil David Jaraslowicz povedal, že "ak ste modelkou Ralpha Laurena, nemôžete sa na odovzdávaní cien zjaviť v šatách od Gucciho. Theronová ohrozila celú našu reklamnú kampaň". "Použili sme obrovskú sumu peňazí na reklamnú kampaň zameranú na Charlize Theronovú a ona si jednoducho ide a zosmiešni nás pred konkurenciou hodinkami od Diora," dodáva Jaraslowicz.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.