Korzár logo Korzár
Nedeľa, 5. december, 2021 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Simona modeling nehľadala, on si našiel ju

Víťazkou sobotňajšieho finále Face of Marilyn Agency, ktorá sa konala v bratislavskom hoteli Danube, sa stala 14-ročná Trebišovčanka Simona Vargová.

Sympatická ôsmačka so športovým lookom je z toho, že sa zrazu ocitla v modelingu, stále zmätená: "Nikdy som o modelingu neuvažovala. Nehľadala som ho, on si našiel mňa."

Simona je žiačkou ZŠ na Komenského ulici 2 v Trebišove. Hovorí o sebe, že je vyslovene športový typ. Aktívne hrá basketbal, miluje cyklistiku, turistiku, prírodu a svoju rodinu: "V mojom šatníku sú hlavne športové veci, sukne nosím nerada, o vysokých opätkoch, ktoré sú v modelingu potrebné, ani nehovoriac. Mojím štýlom sú džínsy, tričko a botasky alebo balerínky."

Pri svojej výške 174 centimetrov má len 53 kilogramov, žiadnu diétu však nedrží: "Zjem všetko, čo mi príde pod ruku. Mám rada sladkosti či pizzu." Vyrastala v rodine so štyrmi deťmi, ona je najstaršia.

Jej príbeh je snom každej dievčiny, ktorá sa cíti pekná a túži sa presadiť vo svete modelingu. Na rozdiel od stoviek tých, ktoré svoje booklisty posielajú do agentúr a chodia na kastingy, Simonu si agentúra našla: "Bola to úplná náhoda. Jedného dňa prišla za mnou do triedy neznáma žena. Oslovila ma a dala mi kontakt na agentúru. Hneď som volala mame, tá s ňou potom hovorila telefonicky a vysvetlila jej to. Mamina bola strašne šťastná."

Hovorí, že rodina ju podporuje, hoci na začiatku mala obavy z jej nízkeho veku. Spolužiaci jej vraj najskôr závideli, to, že sa stane modelkou, spracovávajú postupne: "Nie som namyslená a ani sa to nezmení. Chcem zostať taká aká som bola doteraz - obyčajná."

Svetoznámu Marilyn Agency u nás exkluzívne zastupuje Bubble production house v Bratislave. Pred súťažou Simona absolvovala viacero fotení v Bratislave. Tam sa dozvedela, že postúpila medzi osem finalistiek súťaže Face of Marilyn Agency. Majiteľka Bubble production house Nikoleta Rajnáková vysvetľuje, že vyhľadávanie dievčat je súčasťou stratégie. Apropó, Marilyn Agency je treťou najvýznamnejšou agentúrou na svete, jej pobočky sú len v New Yorku, Paríži a Bratislave. "Naše skautky cestujú po Slovensku a vyhľadávajú pre nás tváre. Náhodne, v parku, na diskotéke či v škole, podobne ako Simonu," vysvetľuje. Pre ilustráciu dodáva, že do finále sa Simona dostala ako jedna zo 4-tisíc dievčat, ktoré našli: "V semifinále ich bolo 25 a vo finále potom osem."

"Do Bratislavy sme prišli už vo štvrtok. Cvičili sme chodenie, oblečenie, mali generálku. Na veľké rozhovory s ostatnými dievčatami nebol čas. Pracovali sme až do polnoci. Ale boli sme dobrý kolektív, podporovali sme sa navzájom," spomína Simona.

Veľmi rýchlo pochopila, že je najmladšou z finálovej osmičky. A kasting v sobotu pred porotou bol jej prvým naozajstným v živote: "Všetky už mali čo to za sebou, ja nie. Nebála som sa, nie som trémistka. Jediné, z čoho som mala strach, boli vysoké podpätky. Ja nosím stále len nízke. Ale nepotkla som sa..."

Priznáva, že práve chodenie a práca na zlepšení držania tela boli pre ňu najnáročnejšie: "Prvý výstup bol v džínsach, ale opätky museli byť vysoké. Tie museli zostať na nohách aj pri plavkách a spoločenských šatách. Celý čas sa podo mnou hýbali, bála som sa, že ich vylomím alebo vykrivím. Nestalo sa."

Víťazstvom Face of Marilyn Agency sa Simone otvára svet modelingu. Automaticky ním získala päťročnú zmluvu s Marilyn Agency a Bubble production house, ktore ju bude zastupovať. Nikoleta Rajnáková vysvetľuje, že do 16 rokov s ňou budú pracovať, fotiť, vodiť ju na kastingy a pododne: "Fotiť bude na Slovensku s tým, že zahraniční fotografi budú chodiť za ňou. Cestovať možno bude, ale len do Prahy či Viedne. Jej prípravou je aj to, že sme jej zaplatili hodiny angličtiny v jej rodnom meste. Bude ju potrebovať." Simonu a jej rodinu to nebude nič stáť. O dievčatá, ktoré si agentúra vybrala, sa stará aj finančne.

Simona pripúšťa, že modeling ju chytil, ale zatiaľ sa naň neupína: "Chcem aj študovať, prihlásiť sa na pedagogickú školu. Učím sa na jednotky a dvojky. Zbožňujem deti. Ale teším sa aj na cestovanie v súvislosti s modelingom. V živote som v zahraničí ani pri mori nebola."

Najčítanejšie na Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tento rok turizmu neprial
  2. Dobrá receptúra musí mať „oko draka“
  3. Brazílska fintechová banka Nubank vstupuje na Wall Street
  4. Opäť sme na dobrej vlne
  5. Ako sa vyrába nealkoholické pivo? Kvalitou nezaostáva za bežným
  6. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami
  7. So Sovietskym zväzom na večné časy? Pozrite sa ako padá kolos
  8. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie
  9. PRIESKUM: Slováci prezradili, čo by mal spĺňať dokonalý smartfón
  10. Výhody najväčšej obchodnej siete objavuje aj verejný sektor
  1. Dobrá receptúra musí mať „oko draka“
  2. Ako uľahčiť opatrovanie seniorov doma
  3. Brazílska fintechová banka Nubank vstupuje na Wall Street
  4. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami
  5. Ako sa vyrába nealkoholické pivo? Kvalitou nezaostáva za bežným
  6. Opäť sme na dobrej vlne
  7. Aj mikulášske balíčku môžu byť zdravé. Zistite ako na to.
  8. 365.bank sa stala bankou roka na Slovensku
  9. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  10. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  1. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie 17 884
  2. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť 17 176
  3. So Sovietskym zväzom na večné časy? Pozrite sa ako padá kolos 9 336
  4. Pohľad do histórie. Kedy sme sa mali lepšie ako dnes? 7 824
  5. Strava ani spánok nie sú dôležité, ak pri tom dýchame zlý vzduch 5 832
  6. 8 skutočných celebrít. Tieto mozgy ovplyvňujú, ako budeme žiť 4 103
  7. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami 3 906
  8. Na nové auto sa neoplatí čakať. Trhu kraľujú jazdené 3 137
  9. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije? 2 652
  10. Ako si zvýšiť penziu aj s priemerným platom? 2 431

Blogy SME

  1. Miroslav Haviar: Naozaj majú všetci nárok?
  2. Marek Brezovský: Koniec pretvárky, späť na stromy. Debata o očkovaní čoraz viac pôsobí, že mentálne žijeme v pralese.
  3. Zuzana Srncová Gajdošova: Máte dosť minerálov v strave? Príčiny nižšej nutričnej hodnoty potravín
  4. Jozef Sitko: Pred zlým koncom ma zachránili tri vakcíny
  5. Otilia Horrocks: Viete, čo je dobrý nápad?
  6. Lubomir Zahora: Ohňostroj v hlave - epilepsia
  7. Ján Šeďo: Šírenie dezinformácií ako trestný čin vs. sedliacky rozum.
  8. Ján Magušin: Decembrové zamyslenie jedného občana
  1. Pavol Koprda: Očkovacie hoaxy Ľuboša Blahu odstránil Facebook 15 932
  2. Radovan Kazda: TOP 7 dôvodov, prečo 500 miliónov pre seniorov nie je dobrý nápad 5 186
  3. Tomáš Sedliačik: Ako sa baviť s konšpirátorom 4 832
  4. Martin Greguš: Istropolis zbúrajú...starosta Kusý obrátil kabát...Je to vôbec možné? Architekt a primátor Vallo mlčí... 4 685
  5. Zuzana Rattajová: Juraj Droba, dnes si opustil ľudí 4 322
  6. Vanda Tuchyňová: Z POD ZADKU“ NÁM BERÚ VLASTNÉ POZEMKY, ROZOBERAJÚ MAJETOK ŽILINY A MESTO SA LEN PRIZERÁ ! 3 604
  7. Tereza Krajčová: Paríž: Mesto dychberúcej architektúry a nestarnúceho umenia 3 440
  8. Mišo Šesták: V duši sedliaka žije pohanský duch 3 437
  1. Pavol Koprda: Očkovacie hoaxy Ľuboša Blahu odstránil Facebook
  2. Pavol Koprda: Infekčnejší a možno ešte nebezpečnejší. Čo zatiaľ vieme o mutácii vírusu B.1.1.529?
  3. Juraj Hipš: Zvýšenie platov učiteľov na hygienické minimum nezvýši kvalitu vzdelávania, tvrdí analytik.
  4. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 3: Viem vyhrať, aj keď mi rozdali horšie karty, ako ostatným
  5. Juraj Hipš: Prorektor UK: Novelu treba stiahnuť a začať na nej pracovať odznova
  6. Karolína Farská: Dokedy bude koalícia fackovacím panákom Sme rodina?
  7. Juraj Hipš: Učiteľ Čapek: Niektorí učitelia sú machri. Od hodín svojho syna som sa skoro nevedel odlepiť
  8. Milota Sidorová: Pokrivené dáta vytláčajú ženy z pozornosti. Takto to môžeme zmeniť
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Miroslav Haviar: Naozaj majú všetci nárok?
  2. Marek Brezovský: Koniec pretvárky, späť na stromy. Debata o očkovaní čoraz viac pôsobí, že mentálne žijeme v pralese.
  3. Zuzana Srncová Gajdošova: Máte dosť minerálov v strave? Príčiny nižšej nutričnej hodnoty potravín
  4. Jozef Sitko: Pred zlým koncom ma zachránili tri vakcíny
  5. Otilia Horrocks: Viete, čo je dobrý nápad?
  6. Lubomir Zahora: Ohňostroj v hlave - epilepsia
  7. Ján Šeďo: Šírenie dezinformácií ako trestný čin vs. sedliacky rozum.
  8. Ján Magušin: Decembrové zamyslenie jedného občana
  1. Pavol Koprda: Očkovacie hoaxy Ľuboša Blahu odstránil Facebook 15 932
  2. Radovan Kazda: TOP 7 dôvodov, prečo 500 miliónov pre seniorov nie je dobrý nápad 5 186
  3. Tomáš Sedliačik: Ako sa baviť s konšpirátorom 4 832
  4. Martin Greguš: Istropolis zbúrajú...starosta Kusý obrátil kabát...Je to vôbec možné? Architekt a primátor Vallo mlčí... 4 685
  5. Zuzana Rattajová: Juraj Droba, dnes si opustil ľudí 4 322
  6. Vanda Tuchyňová: Z POD ZADKU“ NÁM BERÚ VLASTNÉ POZEMKY, ROZOBERAJÚ MAJETOK ŽILINY A MESTO SA LEN PRIZERÁ ! 3 604
  7. Tereza Krajčová: Paríž: Mesto dychberúcej architektúry a nestarnúceho umenia 3 440
  8. Mišo Šesták: V duši sedliaka žije pohanský duch 3 437
  1. Pavol Koprda: Očkovacie hoaxy Ľuboša Blahu odstránil Facebook
  2. Pavol Koprda: Infekčnejší a možno ešte nebezpečnejší. Čo zatiaľ vieme o mutácii vírusu B.1.1.529?
  3. Juraj Hipš: Zvýšenie platov učiteľov na hygienické minimum nezvýši kvalitu vzdelávania, tvrdí analytik.
  4. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 3: Viem vyhrať, aj keď mi rozdali horšie karty, ako ostatným
  5. Juraj Hipš: Prorektor UK: Novelu treba stiahnuť a začať na nej pracovať odznova
  6. Karolína Farská: Dokedy bude koalícia fackovacím panákom Sme rodina?
  7. Juraj Hipš: Učiteľ Čapek: Niektorí učitelia sú machri. Od hodín svojho syna som sa skoro nevedel odlepiť
  8. Milota Sidorová: Pokrivené dáta vytláčajú ženy z pozornosti. Takto to môžeme zmeniť

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop
Skryť Zatvoriť reklamu