Krátky okruh po diaľničnom obchvate Bratislavy trval jeho monopostu približne 10 minút. Trasa jazdy Davida Coultharda viedla od severného konca tunela Sitina cez most Lafranconi po pravej strane Dunaja na Einsteinovu ulicu a Prístavný most. Na Gagarinovej ulici sa obrátil a po necelých 10 minútach sa vrátil späť cez tunel Sitina do paddoku na jeho severnej strane.
Predstavitelia súčasnej vlády sú presvedčení, že tunely a diaľnice sa na Slovensku stavajú príliš pomaly a draho. Týka sa to aj otvoreného bratislavského tunela Sitina. "Pôvodná zazmluvnená cena bola zhruba 2,7 miliardy Sk bez technológie a 3,5 miliardy Sk vrátane technológie," uviedol minister dopravy, pôšt a telekomunikácií Ľubomír Vážny. V súčasnosti však už celkové náklady dosahujú približne 4,5 miliardy Sk, pričom medzi investorom a dodávateľom ešte prebiehajú ďalšie rokovania.
"Ďalšie dodatky túto sumu možno zvýšia až na 5 miliárd Sk. Ak si zoberieme dĺžku tunela, obávam sa, že máme v Bratislave jeden z najdrahších tunelov na svete," vyhlásil vo svojom príhovore počas slávnostného otvárania tunela premiér Robert Fico.
Výstavba tunela trvala takmer štyri roky. Očakáva sa, že tunelom prejde denne 20 000 vozidiel oboma smermi.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.