Ministerstvu financií sa po problémoch s vyhlásením výberového konania napokon na tretí pokus podarilo vybrať realizátora informačnej kampane o
SITA
Tlačová agentúra
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
zavedení eura.
Informačnú a komunikačnú kampaň pre verejnosť o zavedení eura budú v spolupráci s Národnou bankou Slovenska realizovať dve spoločnosti, reklamná agentúra Creo/Young &Rubicam a mediálna agentúra Mediaedge: cia Slovak Republic.
Rezort financií sa k samotnému výberu víťaza súťaže dopracoval až na tretí pokus. Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 milióna korún bez DPH. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky. Informačná kampaň pre občanov Slovenska sa začne začiatkom roka budúceho roka.
Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.
Creo/Young &Rubicam, vznikla v roku 1992. Jej väčšinovým vlastníkom je od roku 2000 medzinárodná reklamná sieť Young &Rubicam. Mediálka Mediaedge: cia Slovak Republic je druhou najväčšou na Slovensku, vznikla v roku 1997 a je súčasťou skupiny Creo/Young & Rubicam Group.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.