Korzár logo Korzár

Eurokampaň získali Creo a Mediaedge

Ministerstvu financií sa po problémoch s vyhlásením výberového konania napokon na tretí pokus podarilo vybrať realizátora informačnej kampane o

zavedení eura.

Informačnú a komunikačnú kampaň pre verejnosť o zavedení eura budú v spolupráci s Národnou bankou Slovenska realizovať dve spoločnosti, reklamná agentúra Creo/Young &Rubicam a mediálna agentúra Mediaedge: cia Slovak Republic.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rezort financií sa k samotnému výberu víťaza súťaže dopracoval až na tretí pokus. Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 milióna korún bez DPH. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky. Informačná kampaň pre občanov Slovenska sa začne začiatkom roka budúceho roka.

SkryťVypnúť reklamu

Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.

Creo/Young &Rubicam, vznikla v roku 1992. Jej väčšinovým vlastníkom je od roku 2000 medzinárodná reklamná sieť Young &Rubicam. Mediálka Mediaedge: cia Slovak Republic je druhou najväčšou na Slovensku, vznikla v roku 1997 a je súčasťou skupiny Creo/Young & Rubicam Group.

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Tvorivé háčkovanie aj 30 otázok pre Hanu Gregorovú
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody
  3. Budúci lesníci opäť v teréne: S LESY SR vysadia les novej generá
  4. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  5. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  6. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  8. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 102 799
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 660
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 11 441
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 7 726
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 6 647
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 5 299
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 4 556
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska 4 519
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu