Valenciu. Domenicali síce tvrdí, že tím nie je v kríze, aj vlani bol v podobnej situácii a nakoniec vyhral titul.
Červená mizéria
V Maranelle však hľadajú dôvody posledných neúspechov na Silverstone a Hockenheime. Uchýlili sa dokonca aj k myšlienke "žraločej plutvy", ktorá má zlepšiť stabilitu auta, a s ktorým ako prvý prišiel Renault. Mimochodom, jazdí s ňou už aj McLaren. Či to pomôže aj Ferrari sa dozvieme už čoskoro. Mne sa však zdá, že to nebude iba v aplikovaní "plutvy". Na Jereze boli mclareny vždy rýchlejšie (až na jednu výnimku vo štvrtok, keď Kimi bol rýchlejší iba o štyri desatiny sekundy). Naopak, najlepší čas počas posledných testov vyjazdil v piatok Kovalainen a hneď za ním skončil Bourdais s novým monopostom STR. A nebude to asi náhoda, pretože jeho kolega Vettel zajazdil najlepšie časy počas úvodných dvoch dní. Toro Rosso by nás teda v najbližšom čase, na okruhu akým je aj Hungaroring, mohlo milo prekvapiť nečakaným výsledkom.
Stretnutie v Maranelle
A zatiaľ čo technické a testovacie tímy pracovali na príprave na poslednú GP pred krátkou dovolenkou, tak v Maranelle prebehlo rokovanie všetkých šéfov tímov za prítomnosti Bernie Ecclestona a Donalda McKenzieho. Tí sa stretli potom, čo počas GP Anglicka dostali list od prezidenta Mosleya, aby predložili návrhy na zníženie nákladov, úsporu spostreby paliva a zlepšenie šou pre divákov. Po sobotňajšej kvalifikácii v Hockenheime sa preto tímy stretli v motorhoume tímu Williams, kde sa dohodli na stretnutí v Maranelle. To sa konalo v utorok 29.j úla a najaktívnejší bol Flavio Briatore. Tímy rozprávali o novej dohode Concorde, rozdelení príjmov, alternatívnych zdrojoch energie i počte pretekov za sezónu a možnostiach, ako byť bližšie k divákom. Zatiaľ sa k nám dostali iba tieto heslovité informácie, a preto nám zostáva veriť, že ich tímy postupne dokážu rozmeniť na drobné a zlepšiť úroveň F1.
Favoritom McLaren
V stredu teda pricestovali do Maďarska poslední aktéri víkendových pretekov. Tí očakávajú, že po rozmarných poveternostných podmienkach počas ostatných závodných víkendov ich tentoraz Maďarsko neprekvapí a znova budú horúce a dusné preteky. Navrch by v nich mal mať podľa všetkého McLaren, ktorý sa o vzrušenie postaral aj vlani. Vtedy však išlo o konflikt medzi Alonsom a Hamiltonom, ktorým vyvrcholila ich vzájomná nevraživosť a neskorší predčasný odchod Alonsa z tímu. Teraz bude Hamiltonovým súperom hlavne tím Ferrari, ktorý by rád napravil pokazenú povesť. Do akej miery sa mu to však podarí sa dozvieme v nedeľu popoludní.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.