Podnikanie Zuzany Belohorcovej a jej frajera Vlastu Hájka sa údajne ocitlo v zložitej situácii. Podľa blízkych priateľov ich obchod so značkovou
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
módou Faith na Malostranskom námestí zíva prázdnotou a okolie párika pomaly skloňuje slovo krach.
Pre Hájka by niečo také bola hotovou pohromou. Ani nie tak finančnou, ako skôr spoločenskou. Hájek si totiž potrpí na dokonalú povesť človeka, ktorý sa zo šmelinovania ojazdených áut vypracoval až na úspešného podnikateľa s Ferrari v garáži a Zuzanou Belohorcovou v posteli.
Hájek údajne Zuzanu presvedčil k niekoľkomiliónovej investícii do spoločného podnikania po tom, čo sa v zlom rozišiel s obchodnými partnermi, s ktorými prevádzkoval zastúpenie značky Ed Hardy. A nová značka Faith je vraj zatiaľ malou katastrofou. Hoci jej tvárou sú okrem Belohorcovej ešte Jiří Korn a Petra Faltýnová, obchody sa zatiaľ vôbec nehýbu. Hájek ale akékoľvek problémy rázne odmieta. "Je to úplný nezmysel. Máme úplne neuveriteľné čísla. Cez víkendy máme tak plno, že to štyria ľudia nestíhame," tvrdil denníku Šíp. Jeho blízky priateľ, ktorý trval na zachovaní anonymity, však napriek tomu tvrdí niečo iné. "Nasadili šialené marže a neuvedomili si, že ich tovar dokáže za tretinovú cenu objednať z Ameriky aj štrnásťročné dieťa. Ed Hardy navyše aspoň vyzeralo pekne. Vo Faithe stojí tričko štvorku a ešte je nevýrazné," povedal kamarát.