dotkli aj podvozku. Navonok sa nový model od toho doterajšieho odlišuje modifikovanou mriežkou chladiča, aerodynamicky optimalizovaným predným nárazníkom a novými vonkajšími zrkadlami, v ktorých sú integrované smerové svetlá. Nový tvar majú aj ráfiky z ľahkej zliatiny a mierne bol upravený tvar zadných svetiel. Do sériového výstroja všetkých modelov IS patrí odteraz aj stabilizačný systém VDIM. Zlepšením aerodynamických vlastností a zmenou prevodových pomerov sa podarilo znížiť aj spotrebu motorov. Model IS 220d má teraz priemernú normovanú spotrebu len 6,1 litra nafty na 100 km, čo predstavuje zníženie o osem percent. Na pohon modelu IS 250 slúži benzínový motor výkonu 153 kW, ktorý sa dodáva výhradne v spojení so šesťstupňovou automatickou prevodovkou. Priemerná spotreba tohto motora bola znížená na 9,1 l/100 km. Už aj základná verzia modelu IS je odteraz vystrojená sedadlami, ktorých poťahy sú tvorené velúrovou kožou. Prepracovaná bola aj stredná konzola, ktorá je doplnená chrómovanými dekoračnými prvkami.
Autor: rm
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.