dotkli aj podvozku. Navonok sa nový model od toho doterajšieho odlišuje modifikovanou mriežkou chladiča, aerodynamicky optimalizovaným predným nárazníkom a novými vonkajšími zrkadlami, v ktorých sú integrované smerové svetlá. Nový tvar majú aj ráfiky z ľahkej zliatiny a mierne bol upravený tvar zadných svetiel. Do sériového výstroja všetkých modelov IS patrí odteraz aj stabilizačný systém VDIM. Zlepšením aerodynamických vlastností a zmenou prevodových pomerov sa podarilo znížiť aj spotrebu motorov. Model IS 220d má teraz priemernú normovanú spotrebu len 6,1 litra nafty na 100 km, čo predstavuje zníženie o osem percent. Na pohon modelu IS 250 slúži benzínový motor výkonu 153 kW, ktorý sa dodáva výhradne v spojení so šesťstupňovou automatickou prevodovkou. Priemerná spotreba tohto motora bola znížená na 9,1 l/100 km. Už aj základná verzia modelu IS je odteraz vystrojená sedadlami, ktorých poťahy sú tvorené velúrovou kožou. Prepracovaná bola aj stredná konzola, ktorá je doplnená chrómovanými dekoračnými prvkami.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.