VÝCHODNÉ SLOVENSKO. Železničnú spoločnosť Slovensko zasiahol počas utorka výpadok.
Nedá sa dostať na ich webovú stránku, aplikácia na predaj lístok sa v mobile spustiť dá, ale spoj nevyhľadá a nedá sa cez ňu ani kúpiť lístok. Problém s kúpou cestovného lístka hlásia aj v niektorých staniciach.
"Evidujeme výpadok predajného systému, ktorý ovplyvňuje nákup cestovných dokladov cez aplikáciu, e-shop a aj nákup cez predajné miesta ZSSK. Na jeho odstránení intenzívne pracujeme," uviedla spoločnosť v krátkom vyhlásení na sociálnej sieti.
"Počas výpadku neuplatňujeme žiadne sankcie, poplatok za servis môžete dodatočne reklamovať na ktoromkoľvek predajnom mieste ZSSK alebo emailom na reklamacie@slovakrail.sk. Cestujúcim v osobných vlakoch odporúčame nákup lístka cez SMS," doplnili.
Podľa informácií Denníka N sa vedenie firmy nevie online spojiť ani so svojimi pokladníkmi v staniciach.
Ako dlho výpadok potrvá a prečo k nemu došlo, zatiaľ ZSSK nespresnila.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.