VÝCHODNÉ SLOVENSKO. Napredovanie elektronickej komunikácie, pokles počtu spravovaných subjektov či menej fyzických návštev klientov.
Takto zdôvodňuje finančná správa zmeny vo fungovaní niektorých kontaktných miest daňových úradov na Slovensku.
K 1. decembru presúva agendu 13 kontaktných miest spolu s ich zamestnancami v rámci krajov do väčšej pobočky.
V prípade dvoch dôjde k transformácii kontaktného miesta na pobočku daňového úradu.
Finančná správa: Klienti sa nemusia obávať
„Benefitovať z toho budú nielen klienti, ale aj štát, keďže sa znížia náklady na prevádzku a prenájom budov. Klienti sa nemusia straty kontaktu obávať. Komunikovať s finančnou správou môžu cez viaceré kanály, ktoré bude naďalej posilňovať," vysvetľuje hovorkyňa Finančnej správy SR Martina Rybanská.
Po vzniku finančnej správy v roku 2012 boli zriadené kontaktné miesta daňových úradov s cieľom pokryť v tom čase chýbajúcu elektronickú komunikáciu.
„Technologické napredovanie spoločnosti, zmeny v podnikateľskom prostredí, väčší dôraz na informatizáciu a zjednodušenie komunikácie občana so štátnou správou však viedli finančnú správu k prehodnoteniu organizácie práce na týchto kontaktných miestach."
Ktoré kontaktné miesta od štvrtka končia
Preto k 1. 12. 2022 dôjde k optimalizácii 13 vybraných kontaktných miest, ktorých agenda sa presúva na väčšie pobočky daňových úradov.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.