Zo spôsobu a techniky, ako Smer konzumuje svoj volebný debakel, sa dá len pod(učiť).
Erik Tomášovie a spol. predvádzajú, že v marketingu ozaj nemajú konkurenciu. (Teda na SR.)
Nahlas vybubnované stretnutie úzkeho vedenia – Kaliňák, Pellegrini, Kažimír, Žiga (asi siedmi) – na ktoré neprišiel hlavný geroj Fico, je výborný prvý ťah na ceste odohrať celú volebnú porážku do stratena.
To je strategický cieľ celej kompánie, keďže evidentnejšia vec na svete než primárna zodpovednosť – aj sekundárna a terciárna – za stratu štyroch županov a polovice poslancov, ani nie je.
Vzhľadom na hroziace nepokoje vnútri strany, keďže stovky ich ľudí strácajú živobytie (napr. na Komenského v KE), musia vyvolať dojem, že niečo sa deje aj hore.
Klasická rekvizita pre taký prípad je „analýza“ (resp. audit), ktorú z rokovania hneď aj šikovne oznámili, akože „na analýzu si treba počkať“.
Tomáš, Žiga a kolektív perfektne vedia, že analýza (audit) je čarovné slovo, keď sa povie analýza, hneď sa zvyšuje dôvera aj autorita.
Dobre to robia.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.