Neznáma agentúra AKO vyskúmala, že zo všetkých strán, ktoré sa zúčastnili volieb, si najvyššie percento voličov z marca, ktoré by ju opätovne volilo, udržala ĽSNS - 94 percent. Zo zistenia sú zmiešané pocity, ba až nepríjemné. Keby ale v otázke Kotlebu bola marketingová stránka veci dôležitý aspekt - akože nie je - tak sa dá len povedať, že chlapec má talent. Aj keď je hlupák väčší ako župa, ktorú vedie, intuitívne mu to funguje.
Politická trieda, ktorej časť stretnutie s okrajovým čudom ĽSNS uviedlo do nepoznanej a nekomfortnej situácie, evidentne nevie, ako reagovať na nápady ako hliadkovanie vo vlakoch či teraz v piatok návrh na minútu ticha za Jozefa Tisa.
Oba prejavy sú ďaleko cez čiaru, avšak v neznámom teréne - s parlamentnou stranou páchajúcou absolútne neprístojnosti tu ešte nie je skúsenosť - pociťujú ako riziko či spoločné odsúdenie (aspoň koalícia zvlášť, opozícia zvlášť), ale aj ignorovanie. T
akže všeobecná reakcia, alebo dojem z nej, je čosi medzi tým. Fakt je, že keď nikto nevie, čo to urobí s preferenciami vlastnými i Kotlebu, je každá rada drahá.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.