Fiktívne CT referendum o Paškovi bolo neúspešné. Prišla menej ako polovica voličov a z nich väčšina bola viac za Rašiho, ako proti Paškovi.
Voľby primátora ukázali, že Rašiho popularita medzi Košičanmi je väčšia než odpor ľudí k smeráckemu klientelizmu a arogancii, ktorú symbolizuje napríklad apartmán v Mestskom parku či bonmot Vyhraj voľby a môžeš všetko.
Kým pred štyrmi rokmi vyhral Raši vďaka babráctvu pravice, teraz jej už nedal žiadnu šancu. Tých 13-tisíc hlasov, o ktoré medzitým narástol, totiž urobil sám. No, sám...
Aj s materinskou podporou smeráckej vlády, vďaka ktorej je PR najdynamickejšie sa rozvíjajúceho mesta SR štedro financované desiatkami miliónov z našich daní.
Zrejme aj preto ten slogan: SPOLU meníme Košice. Lebo i bankové či štátne úvery budeme splácať pekne spolu, ešte dlho, aj potom, už bez Rašiho.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.