Korzár logo Korzár

Slovensko lákalo turistov fotografiou Sněžky

Bratislava - Turisti, ktorí chcú vystúpiť na Sněžku, by sa nemali ponáhľať do Česka, ale na Slovensko. Takýto dojem museli nadobudnúť návštevníci

internetovej stránky štátnej Slovenskej agentúry pre cestovný ruch, ktorá sa k nám snaží pritiahnuť čo najviac zahraničných turistov. V snahe o propagáciu Slovenska sa však agentúra trochu sekla - turistov lákala i fotografiou najvyššej českej hory Sněžky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Omyl odhalila redakcia ekonomického týždenníka Trend, ktorá zisťovala, či sa iba niektorá zo slovenských hôr nápadne Sněžke nepodobá. Pätica pracovníkov Krkonošského národného parku sa však jednoznačne zhodla, že na fotografii sa skutočne vypína najznámejšia česká hora.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Chybičku neskôr pripustila i slovenská agentúra, ktorá už snímku z internetovej stránky stiahla. Prešľap vraj urobil dodávateľ fotografií, ktorý medzi slovenské hory zamiešal i Sněžku.

Napriek tomu, že slovenská príroda turistov naozaj láka, nie je to prvý raz, čo za krásy Slovenska vydávame krásy iných krajín.

Prvenstvo má v tomto smere agentúra Fedora Flašíka Donar, ktorá počas predvolebnej kampane HZDS vydávala za slovenské švajčiarske hory.

Pomýlila sa už aj Slovenská agentúra pre cestovný ruch, keď nedávno predstavila ako nové logo Slovenska, s ktorým sa má krajina identifikovať v očiach cudzincov, motýľa. O pár týždňov sa však ukázalo, že podobného motýľa používa aj japonská nadácia, ktorá má na starosti propagáciu krajiny vychádzajúceho slnka v zahraničí. Na svetových výstavách sa tak stretnú mininálne dva podobné motýle. Nové logo si podľa marketingovej riaditeľky agentúry Alexandry Očkayovej zvolili aj preto, lebo bývalý symbol - srdce - nič nehovorilo a malo ho veľa krajín.

SkryťVypnúť reklamu

Slovenská agentúra pre cestovný ruch za nové logo zaplatila 250-tisíc korún. Dostala ich reklamná agentúra Rubica Creative, ktorú vybrala bez verejnej súťaže a pracujú pre ňu aj bývalí pracovníci kreatívneho oddelenia televízie Markíza, ktorú v minulosti vlastnil Pavol Rusko. Agentúra, ktorá si vytvorenie nového originálneho loga objednala, spadá pod ministerstvo hospodárstva, ktorému šéfuje Rusko.

Okrem nového loga bude našu krajinu agentúra propagovať aj sloganom, ktorý je inšpirovaný bratislavským: "Malé veľké mesto." Jeho nová podoba znie: "Malá veľká krajina."

Najčítanejšie na Korzár

Komerčné články

  1. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  2. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  3. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  4. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  5. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  6. Máš jedno euro navyše? Pripoj sa do potravinovej zbierky
  7. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  8. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  1. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  2. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  3. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  4. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  5. Máš jedno euro navyše? Pripoj sa do potravinovej zbierky
  6. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  7. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  8. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  1. Ak máte ťažkosti s trávením, aj toto môže byť príčina 8 793
  2. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť 4 707
  3. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym 4 672
  4. Prečo sa Kallo opäť rozhodol pre franšízu Kinekusu 4 115
  5. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok. 3 823
  6. Slovenská značka získala Obal roka 2025 3 218
  7. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie 2 527
  8. Výnimočný víkend v Košiciach: Biela noc priniesla umenie aj chuť 1 914
  1. Rado Surovka: Prečo Fico vyhrá voľby v r.2027.
  2. Martin Fronk: Lavička Adely Ostrolúckej
  3. Martin Sečkár: Svedok
  4. Juraj Sališ: Terén riadia tí, ktorí k terénu nikdy neprivoňali
  5. Samuel Križan: MEDIÁCIA V KAŽDODENNOM ŽIVOTE: AKO ZOSTAŤ V POKOJI AJ MEDZI KONFLIKTNÝMI ĽUĎMI
  6. Jana Reková: Sťahujem sa do Paríža
  7. Peter Hroško: Tvoje telo si pamätá všetko
  8. Gustáv Murín: Čítanie na nedeľu: Španielsko vzdialené i blízke
  1. Rastislav Puchala: Konečne dobrá správa o slovenskej ekonomike a spoločnosti vôbec 20 452
  2. Ivan Čáni: „Matovič, Lipšic a Naď už dávno mali sedieť v base.“ 17 663
  3. Anna Brawne: Drahý Peter, v každej normálnej krajine, by ste vy, tým vedcom, nemohli robiť ani vrátnika! 12 501
  4. Jozef Černek: André Rieu – muž, umelec, megaloman, otec. Kráľ gýču. Alebo človek, ktorý spravil vážnu hudbu zábavnou. 11 866
  5. Martin Fronk: Slovenský "Mordor": Podzemný labyrint plný vína, bosoriek a atómových krytov, o ktorom vedel len málokto 11 509
  6. Jozef Maťaše: Toto si Martin Benka nezaslúži! 8 187
  7. Ivan Čáni: Súdruh Blaha nie je rozhodne žiadne neviniatko, ale toto si ani on nezaslúži. 7 635
  8. Rado Surovka: Rómska otázka ? Huliak to vyrieši. 6 321
  1. Radko Mačuha: Viete čo má spoločné Róbert Fico a Benito Mussolini?
  2. Věra Tepličková: Podobnosť čisto náhodná alebo Čo sa ti to deje, národ slovenský?
  3. Anna Brawne: Drahý Peter, v každej normálnej krajine, by ste vy, tým vedcom, nemohli robiť ani vrátnika!
  4. Věra Tepličková: Otvárajte kasíno, Huliak nie je diliiino
  5. Radko Mačuha: Ficove vlastenectvo je ako riedené mlieko.
  6. Karol Galek: Kto nič nerobí nič nepokazí - heslo ministerky Sakovej nás stálo miliardy
  7. Monika Nagyova: V lete som ešte nevedela, či som feministka
  8. Radko Mačuha: "Najväčšia hrozba pre EU nieje Rusko".
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu